nanaan

Sorry för att jag inte uppdaterade igår.
Satt med min Projektrapport hela kvällen och finslipade på den. Den blev väl helt okej med tanke på hur lite tid jag lagt ner på den egentligen. Får se vad Bajsling ger mig för betyg sen.
Skulle skicka in den idag också för vi har ingen färg i våran skrivare, vad händer?
JOOOO mitt arbete är för stort för att skickas via hotmail, och jag har ingen annan mail. VAD SKA JAG GÖRA?!

Jävla IPREDlagen säger jag bara... faan också! hur ska jag nu kunna se OTH, Gossip Girl och 90210?
Är för feg för att försöka ladda iaf, för lovar att jag skulle åka fast då. Dom verkar vara rätt hårda på det där..
Får se om någon snäll en kan ladda det åt mig ; ) Då åker inte jag fast iaf, heheeh!

Ska iväg med Wollan till pite idag och fixa min balklänning lite, den blev felsydd när jag var där sist.
Kostar den 4000 ska den vara perfekt, så det där ska fixas!
Missar Combaten och Pumpen idag så Anna får köra själv, har fan tränat 1 gång på två veckor nu, börjar bli jävligt less på min hals.. Men det är på bättringsvägen så det är bra =))

Ska laga lite mat innan wollski kommer nu!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0