STRICKEN

OOHyess, just nu spelas Disturbed från mina högtalare, bra dom är alltså : )

2 dagar kvar till valborg, 25 dagar kvar till Alanya, 38 dagar kvar till balen, 44 dagar kvar till studenten!!!!

Sovmorgon idag, efterlängtat må jag säga! Skulle egentligen på Svenskan nu 12.20, men vi håller på att skriva et tal, så känner att jag lika gärna kan skriva det här hemma, så börjar inte förren 14.00 : ))

Är färdig med idrottsfördjupningarna nu, sköönt =) Inte mycket kvar av skolan nu alltså, tror Tommy räknat ihop att det är 17 skoldagar kvar? shit, jag har inget jobb.. vafan ska jag göra?

Nåjaa, ska se lite one tree hill och sen dra till skolan =)

You make me happpyyyy ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0