These feelings wont go away.

Jag försöker och försöker, trots alla mina försök hamnar jag i träsket igen.
Känns som att jag inte kan ta mig upp från det, som att jag kommer drunkna i mina egna tårar.
Jag har aldrig varit speciellt bra på att uttrycka mina känslor.
Det är för att jag själv inte vet hur jag ska hantera dom.
Har märkt att det här med känslor är svårt, svårt att sätta fingret på vad dom egentligen vill.
Jag vet inte vad jag vill och tror inte mina känslor vet det heller.
Innan jag gör någonting dumt något mer ska jag se till att mitt förnuft och mina känslor slås samman och gör så att jag väljer rätt nästa gång.


If you don't like it, just go away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0