wiwi

Trodde solen skulle titta fram idag med, men inte det :/
Istället är det världens storm här, man tror ju man ska blåsa bort så fort man kliver ut genom dörren.
SÅ ska det inte vara nu när det varit fint väder under påsken. Våren har verkligen börjat komma fram : )
Är sjukt less på snön nu, sommar och sol vill jag ha :D Far inte snön bort snart drar jag utomlands!
Iof är det bara 34 dagar kvar tills vi åker men ändå, skulle aldrig tacka nej till att få fara utomlands : )

Kändes skönt att få sova i sin egen säng inatt, fast vill ha egen lägenhet NUUUUUUUUU!!!

Min kväll består av plugg och plugg, förstår inte varför jag alltid ska göra allt sista dagen.. jaja!

Ha en bra kväll folk : ) Bjuder på diverse bilder också ; )


En söting kom och gjorde mig sällskap i mitt oth tittande ; )


SKUMBAD :D:D underbart!


SOOOOOOOOL : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0