Äntligen heelg!

Eller äntligen helg är det väl inte eftersom att jag ändå är ledig 7 dagar i veckan.
Men det är alltid skönt att alla andra är lediga då så man har folk att umgås med : )

Tänkte summera min helg lite smått nu.

I fredags kom Joanna och Anna hit. Vi såg film, snackade skit och käkade massa gott
Senare kom Sara-Li och hälsade på också, trevligt trevligt!
Annabanana sov här :)

Klockan ringde 08.45 i lördags, och fy så trött iaf jag var.
Gick upp och fikade och klädde på oss och begav oss till Step in för lite spinning och pump.
Det är alltid tungt att kliva upp på morgonen, men när man väl klivit upp och fått göra det man ska är det lugnt :)
For hem, duschade och åt och sen skjutsade Ryding mig till Björknäs för en liten konsert som estetarna hade.
Eftet det skjutsade Markus oss till Anna där vi inväntade Joanna och när hon kom for vi till Hence där det var lite förfest. Klockan 22.00 kom vi på att vi också var sugna på att dricka, så det var bara att fara och hämta lite alkohol och sätta igång. Kvällen avslutades på BRÄNNAA :D

Ja, min helg har varit väääldigt bra. Längesen jag hade såhär kul under både Fredag och Lördag :)
Tack alla mina vänner som gjort min helg! ; )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0