Farmen yeyeee

Vilken underbar helg jag haft :D
I Fredags var jag med Sara-Li och Mia på alder, scteeeek!! Sen på kvällen spelade Jag, Anna och Sara-Li volleyboll med massa grabbss, eller blev kanske inte så mycket volleylir då vi satt liiiite för länge på bodensia och chillade :)

I lördags blev det också stek med Anna och Sara-Li på alder! älskar detta väder :D
Efter det släppte vi av Anna och sen for jag till Sara-Li och duschade och åt middag : )
Fixet och lite förkrök blev det hos Banannaaa. Vi drog vidare mot Fredrik Windahl vid halv 8!!
Vi begav oss mot farmen vid 10.
Fyfan vad rolig kväll det var, måste nog säga att jag aldrig haft sådär roligt på krogen någon gång. Och visst har jag varit på krogen ett antal gånger!
Farmenavslutningen får 10 av 10 toasters ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0