Sleep my friend and you will see that the dream is my reality!

Nu när jag inte gör något på dagarna kom jag på att jag lika gärna kan börja blogga igen och fördriva tiden lite extra med det. Fast fortsätter vädret som det är nu, molnigt och jävligt så lär jag sova bort hela dagarna.. VI VILL HA SOL!!

Söker fortfarande jobb, går inte sådär jättebra om man säger så, men hoppas att det löser sig snart : )
Känns som att jag verkligen tar det första jobb jag får nu, är i väldigt behov av pengar. Ska kanske bli en sån där känd bloggare med 30 000 läsare om dagen?! haha tror inte jag har så intressant blogg så jag får så många läsare men. Finns ju "kända" bloggare som inte skriver om något intressant heller, borde nog prova!

Planerna för idag är få, har gjort något med min handled så kan knappt röra den så får hoppa pumpen idag och kör bara core. Annars har jag inget annat planerat så vi får väl se!

Vad hände?!


:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0