2009

ojdå, har inte hunnit uppdatera nå under 2009 ser jag, så kanske dags att göra det nu då!

Mitt nya år skulle då firas ute i Norra Bredåker hos Gustav med Emelie och Sandra. Vi kom dit och spelade kort och drack lite, sen vid 10 så började det försvinna folk därifrån som skulle mot stan, stämningen blev genast sämre så jag och Sandra pratade med Oskar i södra och frågade om vi fick komma dit, där kände vi ändå mer folk och självklart fick vi det. Men frågan var ju hur vi skulle ta oss dit (vi trodde det var SVINlångt) men vi började traska iallafall. Fick lift av nå people när vi var på bron, snällt : ) Och det var totalt värt att gå den biten vi gick, för var då 1000000 gånger roligare hos Oskar än hos Gustav (no offense). Min kväll avslutades hemma vid köksbordet med uppvärmd middag och 2!! glas juice, en fin kväll med andra ord :D
Det enda som fattades var att vi inte kunde vara alla och fira nyår iår, JOHANNA VAR I TORRIVAARA!!!! ; ) Mimmi och Carro firade det i Luleå, Tess och Ida i Rågraven, Sara i Harads, Wollan och Marri i stan, fast dom kom till Bredåker sen, och sen jag, Emelie, Hanna och Sandra i bredåker. Aja, det kommer ju ett till nyår förhoppningsvis.

Ni betyder ändå mest för mig <3


Nu har jag gått och dragit på mig en förkyldning också, men min mirakelmedicin hjälpte faktiskt lite, nu är jag mest snuvig. Har massa plugg att göra färdigt också, sen prov på onsdag, EN DAG INNAN SKOLAN BÖRJAR!! Fast får nog se hur det blir med det provet, ha ha.

Nu ska jag gå och hjälpa mamma lite, ibland är jag duktig ; ) HÖÖÖRS ;*


Fick med mig en bild hem på nyår, Jag och Joanna =)


Kommentarer
Postat av: Jue

DUU GLÖMDE JUEEEEEEEEEEE

2009-01-05 @ 22:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0