Could you be the only one ?

Satan så fort veckan har gått, redan fredag imorgon och känns verkligen inte som jag fått ut något vettigt. Men har ändå gjort bort ett "prov" och 2 inlämningar, duktigt gjort Rebecka : ))

Har inga planer för helgen heller, men blir en väldigt lugn helg iaf, ska ha en vit månad ; ) Var nog ett tag sen, men är inte alls sugen på fest eller något sånt så ska inte tvinga mig själv att göra det bara för att andra gör det.

Menmen, får se vart lasset bär mig i helgen, blir kanske bio, eller så drar jag en hemmakväll med mina kära föräldrar, fast avstår ju helst det ;)

Nu, kära folk har jag äntligen börjat ta tag i mitt körkort!!!!! var inte en dag försent om man säger så, men ska verkligen försöka ta det under sommaren, är verkligen i behov av det eftersom att jag hatar att anpassa mig till dessa jävla bussar..

Nu blir det filmmys sen sooova =) Godnatt ;*



SPE06 i ett nötskal, men gillar er iaf ; )

Kommentarer
Postat av: Vickan

Inte feest hos tess äta och allt ? : )

2009-01-23 @ 23:45:11
URL: http://viktoriasnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0