Hii

Var hemma igår och skulle se csi kl 8, och tror ni inte jag somnade och vaknade halv 10? Då var min kväll förstörd och jag visste att jag skulle ligga vaken halva natten också.. Men det gjorde jag inte, somnade ändå kring 1 ; )

Har börjat uppskatta hemmakvällarna mera, är nästan hellre hemma än att fara ut nu mer. Ett tecken på att jag håller på att bli gammal?!?! 9 dagar kvar tills jag är 19 så. Usch vad det känns mycket, vill inte bli äldre!!
När man har blivit 20 kan man väl ändå backa i åren igen, så nästa gång man fyller år blir man 19, och nästa 18 osv : ) hade varit kul att få uppleva en själv som barn igen =)

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, kanske blir en slökväll framför tvn igen, sköööööööönt : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0