see you dancing for the young ones.

Veckan har gått SEEEEEEEGT.. har nog varit för att jag varit tvungen att plugga varje kväll den här veckan, prov i onsdags, inlämning i torsdags och igår, det är ett tufft liv jag lever! Näe blir ett ryck nu sista terminen jag väl går skola, annars kommer jag nog ångra det sen! =) Även fast jag inte har nån susning om vad jag ska göra efter skolan, men är fortfarande ung så det kommer nog : )

Igår var jag med en väldigt bra person, tyvärr åkte han för tidigt!!! Sen satte jag mig vid datorn och blev sittandes där tills jag knappt orkade hålla ögonen öppna, då slog jag på en film och gick och la mig, skönt : )

Idag ska jag nog inte göra ett skit, blir kanske bio med Anna, eller en hemmakväll.. det återstår att se =)

V O L B E A T !!!!!!!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0