Shine on

Åhh vad skönt det var att få sova ut imorse, en ledig dag per vecka borde alla få, inte bara byggarna ; ) fuskisar som är lediga på fredagar..  Ångrar faktiskt lite nu att jag inte valde det, för jag tycker mer om praktiska grejer än att bara sitta vid en bänk och lyssna på genomgångar, men förhoppningsvis så ska jag nog inte ångra det sen när jag har ett svinbra jobb och är miljonär ;) hahah

Har storstädat hela mitt rum idag (i brist på annat att göra) sen har jag suttit och klurat lite hur jag vill ha min blogg, börjar fatta det här nu, och sen så är det bra tidsfördriv också =)

COMBAT ikväll!! längtar alltid till varje måndag och torsdag då det är, så jäävla kul : )) sen blir det pump på det också.
Imorgon ska jag och Anna vara hurtiga, ska köra Pump, Spinning och Core och hoppas på att man inte dör efter det ; ) men tror det ska vara lugnt!

Har lite planer för i helgen, men dom säger jag inte förren det är spikat!!

Pussbyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0