vilken helg =)

Fasiken vilken bra helg jag har haft, var längesen jag hade såhär kul NYKTERT =)

Fredagen så var det då skola, fick labba som förövrigt sög och sen hade vi hål i 3 timmar.. Idrotten sög också, var pingis som jag verkligen är allt annat än bra i.
For och solade för första gången på ett tag också, och det gav lite resultat iaf : )
Drog till Vickan också efter Let's dance och slaggade där.

Vi vaknade kring 8 i lördags, vi skulle dra iväg med skotern till klinten med Anna, Lisa och Lisa.
MEEEEEEEN skoterjäveln funkade ju fan inte. Efter ca 3 timmars försök gav vi upp och bilade dit.
Skönt väder var det ute iaf så man blev ju liiite gladare. Sen kom Degen och hämtade upp oss så vi fick åka mot Bredåker för en väldigt behövlig bastuu. Blev bara Jag, Anna och Lisa som bastade, och helvete vad skönt det var =)
Sen drog vi in till coop för att köpa lite grönsaker och dipp och drog sen hem till Anna och kollade körslaget och lite annat :D

Var en svinkul helg, det måste göras om =))
Nu väntar middag och en underbart varm dusch för mig, sen blir det film och sova tidigt!

Puss


JAG VILL TILL THAILAND NUUUUUUUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0