You’re still a part of everything I do, you’re on my heart just like a tattoo.

Så har ännu en vecka rullat förbi, inte länge kvar tills Alanya, tror vi räknade ut att det var 117 dagar kvar ; )
Gjorde bort mitt nationella muntliga i SvB, gick rätt bra med tanke på hur nervös jag var.. usch, gillar inte att stå framme och prata. Annars brukar jag vara rätt så bra på den fronten, folk brukar få be mig vara tyst =) haha

I fredags så pluggade jag (tro det eller ej) i princip hela kvällen, var rätt skönt att få det bortgjort =)
For och såg innebandy i lördags, IBK - Iksu, Boden vann med 6-4 tror jag det var : ) Sen for jag hem med Sandra och åt och sen begav vi oss till Tess där folket var och festade ;> Jag själv var nykter faktiskt, eller fick i mig en öl även fast jag höll på att kräkas vid varje klunk jag tog, fattar inte varför jag ens drack det..
Drog sen iväg på Ice, aldrig mer säger jag bara, iaf inte nykter, sög STENHÅRT!

Nu ska jag se lite One tree hill och sen trääna lite med annnnnnaaaaa :D



Bild från i helg : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0