Otur..

Min otur forstätter att följa efter mig...
För lite mer än en månad sen dog min dator och har inget jobb och inga pengar att köpa en ny.
För tre veckor sedan lyckades jag tappa mobilen i toaletten. Inga pengar att köpa en ny..
Veckan efter det tappade jag bort hela min väska med bankkort, legg, busskort, step in kort osv. Allt är dock fixat utom legget.
I fredags for jag till bredåker med Anna och Lisa. Emil hade fyllt år så han hade fest på badstranden. Utan bikini eller nå bestämde vi oss för att basta ändå. Jag lånade Annas shorts och min BH. Bastubadandet slutade med ett bakhuvud i hakan. Bet igenom hela läppen så Olov fick skjutsa mig till sjukhuset. Två stygn på utsidan av läppen, 3-4 på insidan..
Tack Olov för skjutsen, guld värt :)

Ja som ni kanske ser så är inte turen med mig just nu, men hoppas att den vänder snart!!

 
Min vackra läpp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0