<3

Såg nyss att någon kommenterat min blogg. Tycker du inte om att läsa min blogg så är det ingen som tvingar dig att göra det? Så om du tycker att den är så dålig och att jag bara skriver om mitt usla liv så kan du bara lägga ner och läsa den så gör du både dig själv och mig en tjänst ; )

Var på skolan idag för att gå igenom sista veckorna :D Inte länge kvar nu!! =)
10 dagar kvar, då står vi där, på Björknäsvallen, på flaket och jublar, jublar för att vi klarat av 3 år av gymnasiet :D

På lördag är det bal också. Var och bestämde balfrilla igår, tror det kommer bli mycket bra :)
Är dock inte så taggad för bal som det känns nu, ska regna enligt väderprognosen. Ber till gud att det inte ska det!!

Ska färga håret nu, sen blir det en pnap och förhoppningsvis klasshäng ikväll :D Min klass är bäst : )

PUSS på dig! :)


Mimmi, Jag, Markus, Jue, Marri ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0