Give my gun away when it's loaded.

Ja herregud så fort tiden går, snart har man varit hemma en vecka från värmen.
Bara 2 dagar kvar till balen. Denna bal... Känner mig inte så taggad nu, min klänning känns inte lika fin som den var när jag köpte den. Kanske bara är inbillning? Hoppas på det :D Petter kommer då vara så stilig så!

9 dagar kvar till studenten också. Kommer bli så underbart skönt att få slippa gå i skolan. Kommer sakna klassen så oerhört mycket, vi har varit med om mycket : ) Sån sammanhållning vi har haft under det senaste året är svårt att slå, därför det kommer bli ännu svårare att splittras..
SPE06 är bäst och kommer alltid att vara det oavsett vad andra säger! :D + JUE!

Färgade mitt hår igår också, första gången på typ ett halvår?! haha behövdes då verkligen och jag blev sjukt nöjd faktiskt : ) Nu ska bara balfrillan bli perfekt så kommer lördagen bli braa :D


Bruuudarna i Alanya :D <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för att man blir ihågkommen...

2009-06-05 @ 07:10:29
Postat av: bubbeltrubbelmarri!

haha, och jag på ett litet hööörn ; )

2009-06-05 @ 15:18:54
Postat av: stefan

steking där nere : D

2009-06-14 @ 05:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0