tjoooho

Söndag igår, men blev inte en såndär vanlig tråkig söndag som det brukar vara.
Nejnej, det vankades fest hos mig, klassfest!! =)
Den första som droppade in var Carro, mer taggad än någonsin tror jag! ; )
Efter det föll dom in en efter en och kring 9-10 var de flesta här.
Orkar inte skriva massa detaljer men vi hade roligt så länge det varade, inte många som festar på söndagar inte men,
vi är en klass för sig!
Kring 12-halv 1 drog alla till tess för efterfest?! ingen aning vafan vi drog dit för men jag följde med strömmen =)
Jocke fick skjutsa hem oss kring halv 3, då jag kom hem till en fiin TRASIG säng.
Jaja, hoppas det går att fixa : ) var trots allt min mormors säng..

IDAG SKA JAG TRÄNA :D:D:D första gången på en vecka, har så mycket spasmer i röven så det finns inte.
Nu ska alla dom spasmerna ut ; ) är dock inte riktigt frisk än, men 1000 gånger friskare än vad jag var förra veckan.

Bilder kommer nog upp så fort tess har lagt in dom på datorn : )
PUSSSS <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0