tjeena

Fan, försov mig imorse.. måste ha stängt av mobilen i sömnen eller nå!
Var sjukt trött då jag varit vaken sen kl 6 igår morse och kom inte i säng förren vid 2 inatt.
Shit vilken händelserik kväll alltså... usch!!

Valborg S Ö G. Eller inte när vi var hos Anna och grillade, det var riktigt mysigt : ) Vid halv 8 fick Carina skjutsa in oss till Joel för Matte, Matte och Erik ville vara med oss. Vi hängde där ett tag och folket började ramla in titt som tätt.
Vid 11 eller nå drog vi in till stan, det skulle vi aldrig gjort, det sög så jävla hårt!
Drog hem och sov vid 1, pratade med en Jonas i telefon till 2- halv 3, efter det somnade jag : )

Vaknade med en jävulsk huvudvärk igår morse, fan jag har aldrig mått så dåligt måste jag säga... blev nog liiiiiite för mycket!



Jag och Änaaaaaaa : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0