Hope you're not lonley without me.

Ojsan, har visst varit lite torrt här på senaste.
Men kan skylla på att jag jobbat, tränat och har fullt upp med att packa ihop mitt rum!
Ska bli så oerhört skönt att få flytta härifrån, som jag har sagt 1000 gånger.
Men det är verkligen något jag ser fram emot. Har ingenting kvar i Sävast.
Börjar bli rätt tomt i mitt rum faktiskt. Har rensat kläder jag inte kommer använda.
Har packat ner krukor och allt från väggarna samt packat ihop saker jag inte använder så mycket.

10 dagar kvar!!!!

Räknar ner dagar, timmar, minuter och sekunder ;) hihi


Nu ska jag fortsätta rensa min garderob och hoppas på att jag hittar något mer spännande som jag inte visste att jag hade. Man hittar mycket roliga saker när man ska flyttpacka :)


Eddie Vedder - Society <3

Kommentarer
Postat av: LN

Är du inflyttad o klar nu? :D

2009-11-04 @ 20:45:09
URL: http://ellenhson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0