Aidsbyn

Blev en helhelg i Harads för min del. Ska sammanfatta det lite kort.

Fredagen började med bilresa ner till Södra Harads. Fredrik fyllde år så Lena bjöd oss på plankstek. Det satt mycket bra i magen ska jag säga! Tummen upp för det : ) Sen spelade vi poker, vilket inte gick min väg om man säger så. Men men, kul var det :D

Lördag: Frelle väckte mig kring kvart i 10. Vi åkte in till stan för att handla det sista till 40års festen som väntade senare på kvällen. Micke och Frelle fyllde båda 20, så det blev 40 års fest! Efter shoppingen bar det av till Bredåker för att kolla när A-laget hade match. Det blev 1-1 :)
Sen var det bara att skynda sig hem för fix osv och senare bege sig till Byastugan där festen skulle vara.
Kvällen var riktigt underhållande måste jag säga. Mer än så orkar jag inte förklara. Många skratt fick man sig iaf : )

Söndag: Lena och Sara hämtade mig i Harads vid 10 på morgonen. Sen for vi över till Södra och började städa byan. Fyfan i satan hur det luktade där när vi kom in, och hur det såg ut.. Var nästan så att man hade varit tvungen ta före och efterbilder. Men det blev så rent så när vi var klara. Tack vare Stefan har jag nog aldrig haft så roligt när jag har städat, NÅGONSIN :D hahaha
Tog halv 7 bussen hem till stan, Var skönt att vara tillbaka i civilisationen också ; )

Har inga bilder från i helgen så ni får nöja er med ett inlägg utan bilder :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0