Hih

Drog en tvådagars i helgen, mycket kul helg måste jag säga. Snacka om att jag vänt på dygnet nu alltså.
I fredags somnade jag kring 7 på morgonen, i lördags kom jag hem halv 7 på morgonen och i söndags gick jag och la mig halv 4 på morgonen. Var halvt död idag när klockan ringde 9..

Men arbetssökande som jag är så måste jag på dessa möten på Arbetsförmedlingen för att få mig nå pengar sen.
SNÄLLA, ge mig ett jobb istället!! Men nej, praktik erbjuder dom mig istället... Som jag dessutom måste fixa själv? Känns då inte som att dom gör så himla mycket för att hjälpa oss ungdomar att skaffa jobb.
Men visst, praktik KAN leda till jobb, men det är inte alls säkert?

Nu är jag arg och ska sluta skriva, hade kunnat skriva på hela dagen.
Men då hade ingen orkat lyssna!



When I see you, I run out of words to say. Akon - Beautiful


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0