Ojoj

Funderar på att kanske ta upp bloggandet igen?!
Kan vara kul att gå tillbaka om något år och se vad man pysslat med när man var ung ;)
Vette om jag kommer blogga varje dag, men när jag känner för det iaf!

Här kommer en liten lista jag hittade, BRA tidsfördriv ;)


ALLMÄNT...
Namn:
Rebecka Erika Maria
Piercingar:
Öronen och naveln
Tatueringar:
Nej inte än, kommer förhoppningsvis =)
Längd:
172
Skostorlek:
38
Hårfärg:
Hm typ ljusbrunt med ljusa slingor
Är du kär i någon: Nixnej :)
Önskar du att du bodde någon annanstans:
JA! STHLM <3
Vilket shampoo använder du: Det är olika
Vilken parfym använder du:
Christina Aguileras By night
Vad är du rädd för:
Höjder och vatten
Gillar du att tvätta:
Nej, vem gillar det?
Gillar du Berg-och-Dalbana:
Jaa men när det blir för högt så blundar jag. hehe


SENASTE...
Film du hyrde:
Det minns jag inte, SÅ längesen var det jag hyrde film! haha
Film du köpte:
Minns jag it heller.
Låten du lyssnade på:
Bruno Mars - Just the way you are
Låten du hade på hjärnan:
Bredbandsbolaget låten
Låten du laddade ner:
Volbeats nya album, och det är GRYMT :D
Personen du ringde:
Sara B <3
TV program du tittade på: Gossip girl
Personen du tänkte på:
DENI!

FAVORIT...
Mat:
Grillat!
Låt:
Alla Volbeats låtar!
Sak att göra: Umgås med dom som betyder mest
Sport:
INNEBANDY
Dryck:
CocaCola FTW
Kläder:
Leggings och nån stor tröja, eller mjukisar ;)
Film:
The Notebook, A walk to remember, Law abiding citizen, The last song, Remember me
Bil:
BMW!!!!!!


ANTAL...
Gånger du varit kär:
1
Gånger ditt hjärta brustit: 1..
Hjärtan brustit på grund av dej:
Aldrig, hoppas jag :)
Gånger ditt namn varit med i tidningen:
Någon gång med innebandyn säkert :)
Ärr du har på kroppen:
Ett på huvudet då jag fick en dörrkant i skallen och sen ett på knäet som jag fick när jag spelade fotboll.annars är det bara småärr


SENASTE...
Bok du läste:
Elsas Mode av Sofi Fahrman
Personen du fick mail av:
Nelly.se
Personen du fick brev av: Var nog Bodenbo när jag fick hyresavin
Personen du fick sms av:
Erik Kihlman
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Var ett tag sen.

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag:
Jobbat
Var det kul: Njaa men vad gör man inte för pengar?
Hur tidigt stiger du upp: Beror på om jag jobbar eller inte
Vad ska du göra ikväll:
Jobba, sen ska jag nog lägga mig i badet och se en film

Är du seriös:
Jaa när jag vill vara det ;)
Vad är du allergisk mot:
Falska människor!
Var har du ont:
Just nu ingenstans
Använder du hårspray:
Jo för det mesta
Kan du stå på händer:
Har inte provat på länge
Favorit serie:
ONE TREE HILL


ÖVRIGT MER...
Salt eller socker:
Beror på till vad?
Gillar du ketchup: Ja, men inte att äta bara som det är.
Är du glad nu:
Jag är oftast alltid glad!!
Var du glad igår:
Jo det var jag
Känner du någon som jobbar på sjukhus:
Jo!
Vad dansar du till:
Partylåtar
Stockholm är:
Sveriges finaste stad!!
Göteborg är: Bara varit där en gång, fint! men absolut inte som stockholm
Kan du sjunga: Verkligen INTE
Mer värt än guld:
Kärlek, vänskap
Spaghetti eller makaroner:
Smakar ju samma?
Ett land jag helst vill besöka:
Maldiverna, USA, Thailand
Ska inte bli skoj:
Att jag inte kommer ha någon fritid framöver för att jag jobbar exakt HELA tiden. Men man ska ju inte klaga. Finns folk som går runt och inte har något jobb alls :)
Sparar till:
En utomlandsresa eller en liten tripp till stockholm!
Väntar på:
Att den här arbetsdagen ska ta slut :)
Dagens dryck: Kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0